St Patricks Day - paw rihktitt

Nu klär jag på mig vårkläderna och åker in till stora stan, för i dag är det dags för ännu en St Patricks Day-parad. Denna gång blir det (milt uttryckt) en lite större variant än söndagens jippo, och hela Fifth Avenue kommer att vara alldeles parad-rusigt de kommande fem timmarna. Där ute kvittrar fåglarna, solen skiner och det ryktas om 16-gradig värme framåt lunchtid. Dagen har med andra ord all potential att bli riktigt härlig, och jag ska göra mitt bästa för att hjälpa den på traven!






Kommentarer
Postat av: Pp

Skänkla på du bara, så hjälper du det mesta på traven!

Du glömde väl inte att ta på ditt fåniga Guiness-leende (det där med skum-mustach) när du firade de iriska bröderna?

16 grader & sol låter OK. Här är det halv-frusen blötsnö. Fast jag klagar inte, Kiruna MINUS 16.

Å så snacket om att ha en förkärlek till fester med konstiga kläder. New York kanske inte är så olikt Möllan.

Pp.

2011-03-17 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0