Ofunktionella funktioner.

Jag hatar Edward Snooze, Alfred Snooze, eller vad tusan den människa som uppfann snooze-funktionen nu kan tänkas heta. Jag hatar snooze-funktionen. Allra mest hatar jag sådana snooze-funktioner som inte alls fungerar, och oturligt nog råkar min väckarklocka vara utrustad med just en sådan ofunktionell funktion. Hur illa det blev? Mja, låt oss bara säga som så att jag fick 12,5 timmars sömn i stället för 9, och att jag kunde gå raka vägen upp ur sängen och ut på Keepers lunch-promenad.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Kära vän!

Du borde skriva böcker! Väldigt roligt skrivet. Jag hatar också snozze-knappen. Nu när man inte har något jobb att gå till så snozzar jag minst en timme.

Kram!

2011-03-23 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0