I am 19, going on 90, tralalalalalaaa...

Hej och hå, nu går jag i pension! Lite så känner jag i dag, vilket kan anses aningen skrattretande med tanke på att jag knappt tagit klivet in i yrkeslivet än, och än mindre skaffat mig en ordentlig utbildning. Detta förminskar dock inte den sega känslan som legat som en hinna över hela mig de senaste 20 timmarna, och utan att veta hur Elsa, 95 år, känner sig vågar jag nästan säga att jag känner mig som henne. Seg. Gammal. Trött. Som en julkola som legat lite för länge, helt enkelt.

Kanske en springtur i det 21-gradiga vårvädret, som utlovats under eftermiddagen, kan pigga upp tant?


Kommentarer
Postat av: Pp

Hoppas inte rullatorn rullade ifrån dig i nerförbackarna!

Pp.

2011-03-18 @ 22:05:37
Postat av: Anonym

2011-03-20 @ 13:09:26
Postat av: Annika i USA

Hmm... har segheten moljligen nagot att gora med gardagens St. Patrick's Day firande...?

2011-03-20 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0