Feeling way too damn good

Springturen piggade sannerligen upp tanten i mig (lite ironiskt med tanke på att jag i själva verket bara gjorde av med ännu mer energi), och efter hurtigt joggande i parken orkade jag minsann med en riktigt trevlig fredagskväll i stora stan.

Lördagens dag bestod till stor del av jobb, handling, städning och matlagning - vuxenpoäng till 90-åringen! När kvällen kom blev jag dock 19 igen, och det kan ha varit en av de roligaste utekvällarna sedan jag kom hit. Tiptop, helt enkelt! 

Tiptop har även denna söndagen varit, och efter att ha sovit till alldelesförsent hemma hos Linnea (som för övrigt har en äckligt bra lägenhet äckligt bra belägen på 46:e gatan) blev det blåbärspannkakor till brunch på ett riktigt bra ställe som var amerikanskt så att det förslog. Mums!

Mätt och mycket belåten sa jag hej då till mitt sällskap och strosade 5th Avenue ner mot Grand Central - med några livsnödvändiga stopp på Barnes & Noble, Best Buy, Pylones, Urban Outfitters och sådär. Nu håller jag på att smälta kvällens finmiddag à la John, och ska sjunka in i The Notebook (ja, jag har äntligen äntligen fått chansen att se denna galet omtalade film) innan jag går herr Blund till mötes. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Nets

Åhå, recension på Notebook krävs!

2011-03-21 @ 13:31:18
URL: http://netsch.wordpress.com
Postat av: Cajsa

Brööl, världens mest överskattade film. Tur att det var en så bra helg i övrigt, så du kan genomleva den drypande, ostiga historien utan att sväva i farozonen som hotar din överlevnad!

(jo, det skulle kunna ha den effekten)

2011-03-21 @ 13:54:54
URL: http://lifebycajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0