Bra start på veckan

Man vet att det är en bra dag när:

- Dagen börjar med ett besked om att man kommer att ha ett helt trevåningshus alldeles för sig själv de kommande fyra dagarna (till och med gamle Keeper ska ut på äventyr!).

- Man får reda på man får sällskap till Strathclyde i höst av inte bara en utan två fina blondin-vänner.

- Mannen bakom en i kön insisterar på att få betala från sin egen ficka i stället för att jag ska springa till en ATM och ta ut pengar då kreditkortsläsaren var trasig. (jag protesterade självklart hejvilt med min svenska blygsamhet, men tillslut lät jag honom vinna och önska mig en trevlig vistelse i New York)

- Man upptäcker att man glömt ta ut sin lön för föregående vecka och plötsligt blir lite rik.

Jag förstår inte vad folk har emot måndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0