Söndag

Svenska Kyrkan i utlandet, det är allt en bra liten uppfinning det där! Svenska Kyrkan i New York, det är allt ett trevligt litet ställe det där! New York, det är allt en härlig liten stad det där!

Ungefär sådär känner jag i dag, och mer än så behöver väl egentligen inte sägas. Kyrkan var ett underbart ställe helt enkelt, och jag träffade många härliga människor att prata med. Att vi bjöds på hembakade kanelbullar gjorde inte saken nämnvärt sämre, och inte heller det faktum att alltsammans ligger i en fantastisk lokal helt lättillgängligt mellan 5th Avenue och Madison Avenue.

På tal om 5th Avenue så är det där som kvällen spenderats, tillsammans med en italienska och två turkiskor från EF. Förutom lite brister i kommunikationen var det trevligt, och vi avslutade kvällen på T.G.I.F. 

I morgon blir en lugn dag med lite Keeper, lite slappande och lite kontorsjobb. Känns lite lagom sådär på måndagskvisten!

 



Bild från dagens äventyr på 5th Avenue


Kommentarer
Postat av: Nets

Miiiih, min fina Mikaela, jag saknar dig!

2011-01-17 @ 23:55:01
URL: http://netsch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0