Det är inte lätt när det är svårt

Det är lite dåligt med värmen på det här stället, eller egentligen är det väl kanske isoleringen jag ska skylla på. I vilket fall som helst får man klä på sig bäst man kan för att hålla värmen, och det hela resulterar i att det kanske inte blir så himla fashionabelt alltid.

I dag, till exempel, strosar jag runt i en grå t-shirt vilken åtföljs av en polkagrisrandig tröja och så min olivgröna långkofta ovanpå det. På benen har jag mörkblåa jeans, svarta leggings, och längst ner finner vi la grande finale i form av ett par neonrosa raggsockar. Charlotte är inte mycket bättre hon, och vilken modoguru som helst skulle få bestående med om hon/han såg oss.  Men vi fryser ju inte i alla fall, och det är ju trots allt det som är poängen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0