Mer än tusen ord

Nu blir det bildkalas från dagarna med Åsa, enjoy!



Keeper och jag på en av våra många promenader




Vår granngata i Tarrytown, också den med utsikt över Hudson River (i det mellersta gula huset bor förresten min barnvaktsfamilj).




En lite annorlunda utsikt - denna från Empire State Building




Åsa i Empire State Building




Jag inspekterar utsikten (och njuter av solen)





New York City Library




Times Square




... och lilla jag




Ground Zero. Här stod det en gång i tiden två väldigt höga, väldigt fina hus.


Sådärja, det var det. Inte de bästa bilderna världen skådat, men ni får ta det för vad det är. Nu ska jag förbereda mig för att åka in till stan och kvällsfika med Anna! 


Kommentarer
Postat av: Åsa

What the f my friend! "Inte de bästa bilderna världen skådat"?! Det är ju mina bilder!! Det är jag som fotat!! Tycker du inte dom är bra?! Jaja, du fet dissar mej som fotograf på din blogg, men jag gillar dej ändå. Och saknar dej!

2011-02-22 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0