Success

"Dear Miss Linden

Congratulations; The University of Strathclyde has asked us to inform you that it is offering you a place for the Marketing programme, N500, starting September 24th 2011 at a point of entry 1."

Det här fina meddelandet låg och väntade på mig i morse - snacka om bra start på dagen! Summan av kardemumman är alltså att jag kommit in på University of Strathclyde, på samtliga utbildningar jag sökte. Jag blev dock tvungen att skära ner det till två stycken såhär i slutändan, och nu är det Marketing Programme jag ska gå, med Human Resource Management Programme som back up.

Jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: Walking My Daydream

Åååh, är så glad för dig vännen! :D

2011-02-12 @ 14:48:39
Postat av: Mami

Grattis Gumman!

Jag vill väl inte precis påstå att jag tvekade över att du skulle komma in - men det är härligt att veta, eller hur?

2011-02-12 @ 15:40:32
URL: http://oddball.blogg.se/
Postat av: Cajsa

AHHHHHHHHHHHHHHH!

Helt galet hur COOL du är!

2011-02-12 @ 16:25:04
URL: http://lifebycajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0