Spring

Vädergudarna har gått och blivit lite schizofrena här, och plötsligt har vi gått från att ha ca 5 grader varmt och ganska ruggigt väder, till att i skrivande stund ha hela 16 (!) grader varmt och strålande sol! Tokigt värre måste jag säga, men dagens långpromenad med Keeper var ju helt klart något av det underbaraste och mest vårliga jag varit med om på länge! Solen sken, folk strosade omkring i bara övertröjan och det doftade underbart av vår överallt. Åh, vad det är härligt!

Detta firar jag med att flytta in till Times Square över helgen - föräldrarna mina anlände som bekant i går kväll och har erbjudit mig en plats i hotellrummet de kommande dagarna. Det ska bli toppenmysigt att spendera lite tid med dem, och på tisdag flyttar de ut till metropolen Tarrytown för att kolla in hur vi har det här. Ska bli kul att visa runt lite!

Nu måste jag ta mitt pick och pack för att springa till tåget; om en inte alltför lång stund ska jag möta upp ovan nämna personer utanför MoMa och kolla in vad de har att erbjuda just nu. Ha en underbar helg, för det kommer vi att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0