Livstecken

En liten snabb uppdatering kommer här, innan ni börjar fundera på om föräldrarna mina kidnappat mig, ätit upp mig eller något annat skoj. Så är lyckligvis inte fallet, men nog har de hållt mig sysselsatt alltid! För en timme sedan sa jag hej då till mamma som flyger hem i eftermiddag och fortsätter till London på jobbresa, medan pappa stannar i en vecka till. Han och jag ska hoppa på en buss till Washington i morgon eftermiddag, och så spenderas helgen i söder (allting är relativt...) med andra delar av släkten Lindén. Ska bli riktigt trevligt!

Nu blir det lunchpromenad med Keeper innan jag fortsätter till familjen Locke där jag ska tillbringa några timmar som barnvakt åt två av barnen som är hemma och sjuka idag. Härligt med lite virus och bakterier såhär inför helgen!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0