Howl

En härlig och fullspäckad helg är över, och jag är löjligt nöjd med hur den utvecklade sig. Jag har hunnit med det mesta utom att sova, men det jobbar jag på att ta igen idag i stället. Pensionärstidigt planerar jag att krypa ner i sängen i kväll, för i morgon får jag finbesök av min kompis Åsa från Sverige och då vill det till att man har energin lättillgänglig!

Det mest spännande helgen bjudit på måste nog bli Super Bowl-jippot i går kväll. Sällan har jag väl känt mig så kvinnlig som när jag satt på Flannery's bar med en öl i ena handen, chips i den andra och vrålade i kapp med resten av Manhattan. Men det kändes bra, det är säkert sunt att bejaka sin maskulina sida lite då och då!

Jag har för övrigt lärt mig att Super Bowl Sunday är en dag som firas av ca 80 procent av alla amerikaner. Det är också den dag då amerikanerna äter som allra mest näst efter Thanksgiving, och så var det någon som talade om för mig att sjukskrivningsstatistiken skjuter i höjden dagen efter Super Bowl. Spännande värre!

Sjukskrivning kommer dock inte på tal för min del, och större delen av dagen umgås jag med min kära databas som skall uppdateras. Inte vidare nervkittlande, men ett jobb är ett jobb! Med detta lämnar jag er för den här gången, men vi hörs snart igen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0