The D-day

I dag är insikternas och acceptansens dag, och hur jag än vänder och vrider på saken så är i dag dagen då jag lämnar det fina New York bakom mig för den här gången. För den här gången. Men livet är långt och möjligheterna oändliga, och om jag så ska tatuera in det i pannan på mig själv är det vad jag ska hålla tankarna koncentrerade på. Jag fick ett hejdundrandes smakprov à 3 månader på livet i världens coolaste stad, och jag flyger hem med baggaget fullt av nya erfarenheter.

Om några timmar åker jag med Charlotte ut till flygplatsen, och klockan 19.35 går planet mot nordligare och östligare breddgrader. I morgon eftermiddag står jag åter på svensk mark, och när jag tänker efter lite kanske det inte blir så dumt ändå. Nä, det här blir nog bra det med, på nått höger. So long!




Kommentarer
Postat av: Pp

VÄLKOMMEN HEM!



Vi ska nog få dig att trivas här också.



Pp

2011-04-07 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0