Men lite bilder från den senaste tiden kan ni ju få!

Vår i Central Park

Vår i Central Park



Anna glassar i solen på S:t Patricks Day



Johan, Linnea och jag på S:t Patricks Day-middag



Kusinvitamin på Union Square



Max Brenner's - the one 'n only



Cherry blossoms i D.C.



Cherry blossoms i D.C.



Magnolian blommade minsann också!



Obama's place




Sisådärja, det var en lite blandad kompott med bilder från de senaste veckornas förehavanden. Många vårtecken, mycket solsken och mycket glädje. We like!

Kommentarer
Postat av: Pp

Magnolia och en kall öl med Grabben Grus & Tösen Tuff. Tja, separationsångest är väl att förvänta.



Se fram emot scilla och att ta ett svalt glas vitt med Mm & Pp, att Kusina Vitamina vidare i sommar i Malmö, och se framförallt fram emot att så småningom kunna komma tillbaka till ett New York som nu är DITT!



Ha ännu en härlig dag! Vi hörs ikväll,

Pp

2011-04-01 @ 11:07:39
Postat av: Pp

Magnolia och en kall öl med Grabben Grus & Tösen Tuff. Tja, separationsångest är väl att förvänta.



Se fram emot scilla och att ta ett svalt glas vitt med Mm & Pp, att Kusina Vitamina vidare i sommar i Malmö, och se framförallt fram emot att så småningom kunna komma tillbaka till ett New York som nu är DITT!



Ha ännu en härlig dag! Vi hörs ikväll,

Pp

2011-04-01 @ 11:08:13
Postat av: Pp

Magnolia och en kall öl med Grabben Grus & Tösen Tuff. Tja, separationsångest är väl att förvänta.



Se fram emot scilla och att ta ett svalt glas vitt med Mm & Pp, att Kusina Vitamina vidare i sommar i Malmö, och se framförallt fram emot att så småningom kunna komma tillbaka till ett New York som nu är DITT!



Ha ännu en härlig dag! Vi hörs ikväll,

Pp

2011-04-01 @ 11:08:42
Postat av: Pp

Så försöker jag igen.



Det ser underbart ut. Magnolia och en kall öl med Grabben Grus och Tösen Tuff, inte konstigt att du får separationsångest.



Se fram emot scilla och ett svalt glas vitt vin med Mm & Pp, men framförallt, se fram emot att kunna komma tillbaka till ett New York som nu är DITT!



Ha ännu en underbar helg. Vi ses om en vecka,

Pp.

2011-04-01 @ 21:51:27
Postat av: Pp

Visst är det kul med fyra likadana kommentarer!?



Själv är jag mest nöjd med den sista.



Pp

2011-04-01 @ 21:52:33
Postat av: Therese

Fyyy så fina bilder! Jag blir kär! Finns ju knappast något finare än cherry blossom. Jag är avundsjuk. Du verkar ha det toppen där borta, men det stämmer att du ska hem snart va? Läste att du stött på en styck Radcliffe. Sa jag att jag är avundsjuk? Jag är det.. alla gånger!!!

2011-04-06 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0